Sapot Ko

Makasapot jud ning mga taw nga way batasan. Mga way respeto! Uo, naa kos lugar para musulti ani kay ako mismo makaingon ko nga murespeto kos laing taw. Kung unsa ilang ganahan, unsa ilang buhaton, sure I can tolerate them. But this? Fuck this. I’ve grown tired and exasperated. Fuck you all disrespectful pieces of shit. Ako may hilabtan nuon nga gahilum hilum rako diris kilid. Nagtan aw rako ninyo, saputon everytime hilabtan akong pamilya or akong privacy, pero wa koy imik. Igo ra ko hilak. Sapot. Sumbag bungbung. Mao ra. Gihilabtan ba diay ta mo? Wala! Mga anaks ok-ok, mga pisteng way gamit aning kalibutana. Ambot nganung nasud paman jud mos akong kinabuhi oy. Okay raman unta naa mu diris kalibutan, pero diyos ko, nganung sa akong kalibutan man? Mga dagkog ulo! Nakahuman ra gani mug skwela, nakatrabaho ra gani mo og sweldadog dako, hilas na kaayu mo. Mura na mog kinsa. Di na mo muila kinsay galibot ninyo or unsa inyong ipangstorya. Storya, storya, binuang, binuang pero kana pud untang naas lugar. Gihatagan man unta mog tarung nga utok, gipadako mog tarung pero wa ninyo gamita. Naa pay batasan nga way ayo. Awayon akong mga pangga sa akong atubangan. Tiguwang pa man unta nako pero way buot. Nganung nakatrabaho man tawn kas field of hospitality oy? Wa man kay hospitality. Dapatan pajud. Pero wa ko kita. Pakit-a lang jud kog kas-a. Makaila lage kag mas yawa pa nimo yawaa ka lage. Bagag nawng. Way respeto sa akong pamilya og sa amung balay. Buotan pa kaayu atubangans laing taw, pero girl, kaila ko nimo. Gapuyo kas amo. Ay, gipapuyo ra diay. Bagag nawng, di man lang gani kahipos og tarung sa imong mga butang. You can’t stay dominant anywhere, you know. Pero wa gihapon koy imik. Hilim ra ko. Gahuwat ra ko kanus-a ko makabutt in, kanang naa kos lugar. Awa lang jud ka. Panghipos sa sa imong butang kaw. Kalat ra ng make-up nimo. Nya ikaw! Respeto kay ko nimo kay maguwang tika. Takdan man kas laing taw oy. Bright man kay ka, sobraan pud, dako na kaayu imong ulo. Mura na kag alien. Animal. Di na kahibaw mulugar. Wa gihapon koy imik. Respeto gihapon ko nimo. Ikaw! Di ka kahibaw maminaw. May kay ka maminaws laing taw pero sa imo kaugalingong kaliwat dili. Unsa mana oy? Pare-pareho ra mo tanan da. Naa untay dunggan duha pajud kabuok di pajud gamiton. Makasapot mga taw do. Wa nay mao og maayu aning kalibutana. Mga bitin! Mga anak atong bitin sa Garden of Eden! Gadag way ayo. Mao na wa juy world peace. As long as naay offender og offended. Kamu nay bahala asa mo anang duha. Basta wa moy ayo. Kiat kay ko, kahibaw ko, pero naa kos lugar oy, kayata ah. Nya kamo? In the end, daghan taw di ganahan ninyo. Aw di nana nako problema. I’m just concerned about y’all bitches and assholes. Point nako is, respeto pud unta ginagmay. Storyas lugar. Sayon raman unta kaayo na. Sa wa pamo gaskwela, gitudlo na na. Sharo wa gihapon mo nakat-on ana. Naniguwang na lang mo. Bahala na mo oy. Basta mana kog yawyaw. Bad vibes kay mo. Magbantay pakog tindahan nga puros tam-is baligya, I have to smile and forget your shitty asses.

Leave a Reply

